Friday, November 5, 2010

Personaalne õpikeskkond

Minu personaalne õpikeskkond: skeem bubbl abil



Minu õpikeskkond asub hetkel weebly`s. Sellega ma just praegu tegelen, hetkel on tehtud kaks lehekülge. Üks on selline proov lehekülg, teine on toimuv projekt (diplomtööga enamasti seotud).
Blogid on tehtud blogger.com abil ja praegu asuvad eraldi õpikeskkonnast. Aga oleks hea tulevikus neid omavahel siduma. Blogid on tehtud erineva aine kohta.
Lingid olulisematele lehekülgedele asuvad E-portfoolios. Hetkel see on informatsiooni suurim kogemus koht.
Googledocs`i kasutan presentatsiooni ja vormi tegemisel, rühmatööde tegemise ja esitluse puhul. Googeldocs`i albumi ma enamasti kasutan blogi`i täitmise jaoks.
Kuna minu elu on päris pinguline (õpin, töötan jne), siis mul on hea organaiseri vaja. Selle jaoks ma kasutan Google kalendri.
Suhtlemiseks nii kursusekaaslastega kui laiemalt ma kasutan gmail`i ja msn`i. Kaaslasi jaoks rohkem msn`i kasutan. Ausalt ütlen, et enne mul üldse seda ei olnud. Oma sõprade suhtlemiseks ma kasutan odnoklassniki.ru. Enne kasutasin ka Skype`i, hetkel mitte.
Slideshare´i abli postitasin ise presentatsiooni ja saan kätte ka õppejõudude poolt ülespandud esitlused. Praegu kasutan rohkem Googledocs`i võimalusi.

No comments:

Post a Comment